fredag den 4. december 2009

I'M BACK!!!

Både fra ferie og fra sygdom!! Ja, for er det ikke bare typisk, at man skal redde sig en god omgang Roskildesyge oven i at man er ved at vænne sig til at være hjemme i det isnende kolde Danmark igen!!
Turen til San Francisco var helt fantastisk, hold op hvor er der bare smukt derovre og byen er skøn!! Det kan nok ikke undgås at der kommer en rejseberetning her på bloggen på et tidspunkt, da jeg er nødt til at få skrevet det hele ned inde jeg glemmer det :)

Jeg er heldigvis ved at være rask igen, så vender tilbage med dagens senere - lige nu kan jeg bare ikke sove mere, og sidder og spiser tuc kiks for at få lidt salt indenbords efter de seneste dages strabadser :)

4 kommentarer:

  1. Velkommen hjem! Vil glæde mig til at læse mere om rejsen - eller også må vi mødes til lidt glögg?

    SvarSlet
  2. Tusind tak! Håber at få skrevet lidt om turen når eksamenshelvedet er ovre om en uges tid, det bliver også dejligt at kunne tænke på jul :)
    Det lyder hyggeligt at mødes, dog ville jeg nok skifte glöggen ud med varm kakao :)

    SvarSlet
  3. ^det må vi lige se på om vi kan nå.

    God læselyst. Og pøjpøj!

    SvarSlet
  4. Ja, det kunne i hvert fald være rigtig hyggeligt!

    Og mange tak! :)

    SvarSlet