onsdag den 16. december 2009

Oh Tannenbaum


Så fik juletræet også lys på og julestemningen er næsten på højdepunktet! Det eneste, der mangler er bare gaver under, men der kommer der ikke før fredag eller lørdag, hvor vi får købt de første!
Fredag kl. 9 skal jeg og specialemakker mødes med vores vejleder for første gang, og derefter er der dømt JULEFERIE!! Trænger simpelthen sådan til at slappe af og ikke tænke på skole, for godt nok har vi lige været på ferie, men eksaminerne ligger jo stadig i baghovedet på sådan en tur. Nu skal den andensidste eksamen ever (bortset fra specialet) afleveres i morgen og det er bestemt ikke én jeg kommer til at savne! Pludselig skulle vi glemme alt vi har lært om at dokumentere og benytte relevant teori, og i stedet lave det der kan betegnes som en gynmasieopgave. Meget underligt, synes jeg nok!
Glædelig for-jul!!

1 kommentar:

  1. Åh, det ser rigtig fint ud. Skønt med sådan et lille træ! Jeg har ikke noget træ i år, så jeg nøjes med at pynte (for vildt) op i huset! :o)

    SvarSlet