fredag den 26. februar 2010

Debbie

Normalt ville dette navn lede mine tanker hen på en lettere blank, nok ret storbarmet amerikansk blondine i starten af 20'erne*, men nu har jeg så fået øjnene op for at det også kan betyde rigtig fine sko!
Specielt disse to par gad jeg rigtig godt have som en del af min forårsgarderobe! Men da prisen ligger et stykke over et leje hvor jeg kan være med, må jagten gå ind på et lidt billigere alternativ - så råb gerne højt hvis du har set noget lignende til en god pris! :)


*Dette er selvfølgelig en klar generalisering og betyder ikke at der ikke kan sidde kloge, lidt ældre og aldeles skønne piger med navnet Debbie derude!
Billeder fra: www.debbieshoes.dk

2 kommentarer:

  1. Hvor er de fede! :-)

    Ciao'
    Emma

    http://fashion-affairs.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kan også mærke at jeg elsker dem en lille smule :) Tror måske man skulle prøve at holde øje med trendsales.. :)

    SvarSlet