søndag den 28. februar 2010

En lørdag i familiens skød..

Mine forældre og jeg har alle fødselsdag i februar og faktisk med præcis 7 dages mellemrum - jeg ligger lige midt imellem :) I går fejrede vi min far og samtidig var familien inviteret til pølsebord, så vi kunne fejre os alle tre med et smæk. Det var en rigtig hyggelig aften, der bød på gode samtaler og masser af grin, lige som dét skal være. Min mor havde i øvrigt købt en Rubiks terning til min mand, hvilket resulterede i, at han først kom i seng kl. 8 i morges, da han ikke ville gå i seng for den var løst! Hvem sagde stædigt asen?! Det lykkedes ham dog ikke og nu sidder han igen og er godt i gang.

Gårsdagens påklædning:

Vila blazer, Only tunika, H&M Divided bukser, Bianco Wedges, Accessories: Halskæde fra Kvickly, armbånd fra Hultquist og Tiffany's samt perlearmbånd, Guess ur

1 kommentar: