torsdag den 25. februar 2010

Kom sommer, kom sol!

Som andre bloggere har jeg også fået en mail ang. Sunglasses Shops nyåbnede danske webshop og det er information jeg bestemt ikke har noget i mod at give videre. Jeg modtager ikke noget for at skrive dette og er heller ikke blevet tilbudt det, rener linjer som vores allesammens kære Miss Sunshine ville sige det.
Som med så mange andre ting, synes jeg det er skønt at man kan sidde hjemme i varmen og drømme sig til varmere dage med lækre solbriller - og dem findes der nu mange af! Min store drøm (ja, altså én af dem, ik´å) er at eje et par Chanelsolbriller. Det er simpelthen noget at det mest klassiske man kan komme i nærheden af efter min mening.

Chanel 1667,58,-

Dette par er jeg for eksempel helt og aldeles sikker på ville redde både mine øjne, men sørme også mit outfit, på mange skønne solskinsdage (ja, der har vi drømmen igen ;))

Billede fra www.sunglassesshop.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar