torsdag den 11. marts 2010

You may all go to hell and I will go to Texas, Pt. 2

Efter en overnatning i Houston, gik turen mod Austin. På vejen rammer man (i hvert fald når man taster det ind i Tom Tom'en ;)) San Marcos, hvor der er ikke bare ét men to kæmpe outlets malls lige ved siden af hinanden! Vi var der også sidste år, og dét er vist hvad man kan kalde retail heaven!!
Et lille udsnit af det ene outlet mall, håber man får en fornemmelse af størrelsen

Man har lige brug for en pause, shopping er hårdt og det var varmt!


Mad- og væskedepoterne skulle fyldes op! Dette sted ligger lige ved siden mall'sne (skønt, selvopfundet ord!) besøgte vi også da vi var i Austin til nytår 08/09 og maden er skøn, skøn, skøn! Især de stegte grønne tomater er jeg helt vild med og vidste at dem skulle jeg have allerede da vi bookede flybilletterne!


Så er vi ankommet til vores hotel i Austin. Et rigtig fint sted, hvor værelserne minder mere om små lejligheder. Der er køkken til, så man selv kan lave mad osv., vi benyttede nu kun køleskabet til øl ;) Der var happy hour og fri bar med musik ved poolen da vi ankom, så man skulle da være et skarn (og ikke leve spor op til sit ry som øldrikkende viking), hvis man ikke lige snuppede et par fadøl og nød den gode musik. Der gik dog ikke længe så var jeg mere end grydeklar og tror at jeg lå og snorkede inden klokken slog 21.00. Min mand var mere selskabelig og mødtes med nogle af de andre danskere og selvfølgelig det kommende brudepar.

Dagen efter var fredag og en yderst begivenhedsrig dag, mere om det senere.. Så stay tuned ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar