onsdag den 10. marts 2010

Midtugens

Så er det onsdag og weekenden banker lige så stille på døren! Dagen i dag har handlet om karriere og networking, som det så fint hedder. Det var en fin oplevelse, men det er også tydeligt at mærke, at det er arbejdsgivers marked for tiden. Fik dog talt med nogle spændende virksomheder og vil helt sikkert smide mit CV ind i nogle forskellige jobbanker. Desuden fik jeg meldt mig ind i en A-kasse, en underlig følelse, at man pludselig er voksen! Som tingene ser ud lige nu, er det vist et meget smart træk, jeg tror desværre ikke der er de store chancer for at jeg når at få et job inden vi vender næsen mod New York i september.

I dag har jeg set således ud:

H&M jeans, H&M bluse, Milla vest, Graceland støvler & Guess ur

Ingen kommentarer:

Send en kommentar