torsdag den 1. april 2010

Boligblog

Bodum Canteen 2 stk for 149.95,-

Ja, man skulle næsten tro at dette efterhånden var gået hen og blevet en rendyrket boligblog med alle de interiørindlæg, der kommer for tiden. Jeg tænker, det er fordi jeg simpelthen så gerne vil flytte til at større og bedre sted, at alt der inspirerer mig for tiden har med bolig at gøre. Jeg har længe været vild med disse krus fra Bodum, synes ovenviste fire farver er super skønne sammen. Jeg er ret sikker på, at jeg sagtnes kunne finde på at investere i dem når jeg en dag skal have skiftes de usle fra IKEA ud. Usle fordi de simpelthen bliver så grimme inden i, det er næsten ikke til at holde ud og jeg skammer mig hver gang jeg er nødt til at sætte dem på bordet. Desuden er de mørkegrå og ærlig talt, så trænger jeg til mere farve efterhånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar