onsdag den 21. april 2010

Det lykkedes...

Jeg har igennem et godt stykke tid ønsket mig og ledt efter en fin ballerina med en lille hæl, men da jeg desværre ikke har uendelige ressourcer, har det ikke været helt nemt at finde. Dog siger man jo, at alt godt kommer til den der venter og at tålmodighed er en dyd, hvilket viste sig at være ganske sandt, da jeg fandt det perfekte par i Bianco for et par uger siden. Sort læder og sat ned fra 600,- til 200,-. Perfekt! Jeg er ganske forelsket i dem og forudser at vi får en rigtig skøn sommer sammen.

2 kommentarer:

  1. your blog is nice
    i invite you to visit me
    http://abozaid46.blogspot.com

    SvarSlet
  2. De er fine. Ballerina med hæl - det kunne være man skulle prøve det. Ballerina med flad hæl, har ikke rigtigt fænget mig.

    /Chau

    SvarSlet