søndag den 11. april 2010

søndagstur


I dag endte jeg simpelthen med at lade speciale være speciale og så i stedet hive manden med en tur i skoven for at fodre ænder. Jeg havde siddet foran skærmen i flere timer og der var kun kommet et par linjer ud af det, så jeg jeg prioriterede at få noget luft og lade batterierne op på den måde. Så ´må jeg bare klø på i morgen tidlig. Det nytter heller ikke noget hvis man bliver siddende og bliver mere og mere uinspireret, det gør kun frustrationen værre.
Det var skønt at komme ud og jeg tror bestemt de fleste af ænderne nød mit tørre flutes fra Netto. Desuden var der skrig og skrål fra Tivoli Friheden, åh skønne forår.

2 kommentarer:

  1. Iiih, du ser skøn forårs-agtig ud! :)

    SvarSlet
  2. Tak søde, det var faktisk ret varmt med huen! :)

    SvarSlet