søndag den 30. august 2009

Århus Festuge 2009 pt 1

Puha, sikke en aften/nat!! Det var egentlig ikke meningen at det skulle ende med en bytur, men det skal jeg da lige love for at det gjorde!! Aftenen startede hyggeligt med lasagne og rødvin/øl/cider og derefter gik turen til Jazz & Folk teltet, hvor vi skulle twiste til Charlie Dee & the Twisters - det var mægtigt!! Og som det så ofte er sket før, så går fornuften ud som alkoholen kommer ind! Havde jeg været fornuftig var jeg gået med min mand hjem kl 23 da musikken stoppede, men endte i stedet på Århus' nyeste satsning: Ukontrollerbar. Det var en noget blandet fornøjelse, der var stort set ingen mennesker da vi kom og bartenderen forstod ikke helt hvad en cosmopolitan skal indeholde, så sad og bund og grund og drak vodka med tranebærjuice = ikke godt!! Vi besluttede ret hurtigt at forsøge os med Jacobs i stedet og der skulle vise sig at være en god beslutning! I hvert fald i forhold til morskab, i forhold til mit velbefindende i dag, var beslutningen riiiigtig skidt! ;) Det var en kanon aften, var vist først hjemme ved 5-tiden og kan slet ikke huske hvornår jeg sidst har været i byen så længe!! Mægtigt!! Tirsdag står der endnu engang Jazz & Folk teltet på menuen, denne gang skal der rockes til Booze Brothers, som vi også så sidste år - de er vildt gode og forstår virkelig at sætte gang i teltet! Dog skulle den aften gerne slutte noget tidligere, jeg er simpelthen blevet for gammel til at gå til den på den måde flere gange i løbet af kort tid!!



Til sidst får I lige lidt stemningsbilleder fra en skøn aften!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar