mandag den 31. august 2009

Søvnig mandag!

Nøj, hvor er jeg søvnig efter weekendens strabadser!! Jeg kan virkelig godt mærke alderen trykke når man sådan render rundt og leger teenager hele lørdag nat! Jeg sov nærmest eftermiddagen væk i går og kl 23 lå jeg i sengen og var ved at falde i søvn til endnu en genudsendelse af Sex and the City.
Heldigvis lykkedes det mig at stå op i nogenlunde ordentlig tid i dag, jeg har endda både fået handlet ind, gjort rent og vasket tøj! Nu sidder jeg så og slapper af med en skål tomatsuppe med chili og hvidløg, det synes jeg faktisk at jeg fortjener ;)

I morgen starter skolen igen, sidste semester inde specialeskrivning - det er sgu lidt vildt!! Glæder mig til at komme i gang igen, det er nu også rart at have det sådan!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar