mandag den 24. august 2009

Mandag med støvle-crush

Dagen i dag bød på masser af rengøring (det skal jo til, især når man nu er en gift kone ;)) og senere en hyggelig café tur med en veninde jeg ikke har set siden vores bryllup for snart 1 1/2 måned siden!

Skæbnen ville at jeg skulle hente hende på job hvilket også er mit gamle arbejde - og jeg må indrømme at jeg blev en smule forelsket i disse:




Graceland, 249,- (mener jeg)



Synes simpelthen at de er noget så fine og kunne godt se mig selv gå efteråret i møde iført dem! Dog kan jeg ikke helt finde ud af om jeg måske ikke ville ønske at de var sorte - det skal der i hvert fald gøres op med, før de evt. ender herhjemme! Ihh, så ansvarlig jeg er blevet på mine gamle dage! :P

Alle gøremål i dag har været akkompagneret af dette outfit:




2 kommentarer:

  1. Hihi, tænk sig du har blurred dit face :P Men ellers er du så fin! <3

    SvarSlet
  2. Hihi, ja jeg tror jeg er bedst til at man ikke kan se mit sørgelige fjæs :P I hvert fald sådan lige til at starte med.. ;) Og tak <3

    SvarSlet