søndag den 23. august 2009

H&M pailletleggings


Jeg har allerede et par i mørkeblå som jeg fandt i Bik Bok sat ned fra 499,- til ca. 120,-, men jeg ville nu så gerne have et par sorte også! Så da jeg så at H&M begyndte at reklamere med et par til den sølle pris 129,- så jeg jo sorte pailletter for øjne og vidste at jeg ikke ville stoppe før jeg glad og fro kunne hoppe rundt i dem herhjemme! Dette betød næsten daglige ture til H&M og fik samtidig en kær veninde i Sverige til at kigge efter dem derovre - men ak, intet held! Da de endelig var kommet i butikkerne var der kun str. M og L tilbage! Suk, og jeg var sikker på at jeg måtte opgive drømmen.... MEN så kom de online!!! YIPPIIIIIE!!! Fluks røg jeg på nettet og fik bestilt dem hjem i en str. XS og den 'søde' ventetid kunne gå i gang!!! I fredags kunne jeg endelig hente dem på posthuset og var da også nær kørt galt på cykel på vej hjem af bare spænding!


Spændingen blev til skuffelse.. ØV! Kvaliteten er dårlig (tilsvarende prisen, men man håbede jo) og pasformen er endnu dårligere!!! Oven i købet kradser de ad h. til, så med en klump i halsen har jeg måttet sande at de skal sendes tilbage. Men jagten på pailletter stopper ikke bare sådan, jeg vil fortsætte ufortrødent! I mellemtiden vil jeg sande at nogle gange er noget altså bare for godt til at være sandt, man kan åbenbart ikke både blæse og have mel i munden.. Eller få sorte pailletter til 129,- og have det behageligt og se chik ude på samme tid..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar