torsdag den 10. september 2009

Mit klædeskab er tomt :(

Ja, eller det kunne det ligeså godt være!! Da jeg stod i går og funderede over hvad i alverden jeg skulle smide på kroppen, blev jeg ramt at den dybt deprimerende følelse af ikke at have noget at tage på!!! For nogle måneder siden allierede jeg mig med min søde Mutti og fik hende til, med hård hånd, at rydde ud i ALT det tøj jeg ikke bruger og jeg syntes selv at jeg stod tilbage med det bedste af det bedste.. Men nu synes jeg pludselig at det hele er kedeligt, intetsigende og dybt uinspirerende!! Og hvad gør man lige ved det når man for tiden ikke har noget job og ikke flere SU-klip = ingen indtjening overhovedet?! Min mand står for alle udgifter, og det kan jo virkelig ikke være hans ansvar at jeg er i dyb krise over mit (objektivt set bugnende) gabende tomme klædeskab! Måske missionen må være at bruge lørdag aften, når manden alligevel skal i byen, på at gennemgå det hele og på den måde forhåbentlig se muligheder i stedet for forhindringer! Jeg må tænke uden for boksen og tvinge mig selv til at hygge mig med det tøj jeg allerede har i stedet for at sukke over alt det jeg gerne ville have! Dét er nu en aftale med mig selv, og da den nu bliver offentliggjort, har jeg bare at holde den!



Da jeg, trods alt, ikke er fan af at vandre rundt i evakostume, er dette hvad klædeskabet kunne bidrage med i dag:

1 kommentar:

  1. Fin blog du har fået op og stå :) Knus fra mor

    SvarSlet