torsdag den 24. september 2009

Træt på en torsdag

Det har været verdens hårdeste dag i dag - og så har jeg ikke engang haft travlt. Men jeg er bare så træt, så træt af at have ondt i hovedet og i nakken! Gå nu væk, for dælen! Skulle lige læse en enkelt tekst inden jeg skulle mødes med læsemakker på skolen, og derefter var jeg nødt til at lægge mig i en time fordi det gjorde så ondt! Det er bare ikke ok at have det sådan, jeg er træt af det! Ville have været nede i H&M efter skole, for at se om man i det mindste kunne få lov at gramse lidt på det nye Divided Exclusive, men måtte droppe det og i stedet cykle hjem. Heldigvis fik vi lavet præsentationen til i morgen, så skal vi bare lige have overstået de 6(!) timers HRM inden vi kan få den lirret af. OG så har vi weekend bagefter, jeg glæææææder mig!!

Sådan så den hårdtprøvede mig ud i dag:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar