lørdag den 12. september 2009

Stille lørdag + Store Drømme

Dagen i dag har været stille og rolig, har handlet lidt og ellers bare tullet rundt. Her til aften skulle manden i ned til en kammerat (der er jo det der boksning i TV) og jeg tilluskede mig et måltid mad hos mine fantastiske forældre. Jeg ved ikke hvad det er der gør det, men mad smager altså bare bedst hjemme hos Mutti :)
Efter maden så vi første afsnit af TV2s nye satsning 'Store Drømme' og jeg må ærligt indrømme at jeg ikke er imponeret! Kan ikke sætte en finger på hvad der præcis er galt, men det hele irriterede mig på én eller anden måde. Synes f. eks. det virkede rigtigt åndssvagt da to af hovedpersonerne sidder ved et klaver og synger duet og pludselig er der bare fuld gang i trommer, kor og jeg ved ikke hvad. Det virkede som musik bare for musikkens skyld, altså nu skal vi liiige huske at gøre opmærksom på at der også er et soundtrack (det går jeg i hvert fald stærkt ud fra at der er!). Nææ, det ødelagde en del for mig! Og så varede afsnittet kun 20-25 min. hvilket jeg synes er alt for lidt, hvis det skal være en lørdagsserie som skal samle familien DK om at følge de håbefulde, unge menneskers skæbne. Man når jo knap nok at komme i gang før det er slut, og så skal man vente til næste lørdag med fortsættelsen? Nej tak, siger jeg.. Nå, det må være nok mavesur sofaanmeldelse for i aften, men her på falderebet vil jeg i sand anmelder stil uddele stjerner og *trommehvirvel* Store Drømme får:

** ud af 6 mulige


Har desuden haft dette på i dag:




1 kommentar:

  1. Ja, en hyggelig aften fik vi dag, og ja den nye serie skal godt nok oppe sig :)

    SvarSlet