fredag den 13. november 2009

Man ved at man er hunkøn..

når man allerede inden man er ankommet - ja, allerede inden man overhovedet er begyndt at pakke(!) - på ferien, er begyndt at tænke outfits inde i hovedet. Og ja, det har jeg gjort en uges tid nu og i går kunne jeg ikke engang falde i søvn, fordi jeg lå og planlagde outfits til den MEGET nært forestående San Francisco tur! Jeg kan godt garantere at disse tanker ikke engang perifert har nærmet sig min kære mands tanker, og det er jo netop dét der viser den forunderlige forskel på mænd og kvinder. Det kunne ikke være ham mere fjernt at tænke på tøj, når man kan gå op i om man nu skal leje en Dodge Charger eller om det endnu engang skal være en Chrysler 300?! Jeg mener jo, at bare vi kan have kufferterne og os selv i bilen, så er det - næsten - lige meget hvilken det er!
Jeg glæder mig til at pakke nu, for jeg har jo rent faktisk allerede kortlagt hvad jeg skal have med! Så bliver udfordingen bare at få det hele til at være der! Hah..!

1 kommentar:

  1. Og det tror jeg næsten med garanti ikke at du kan ha ha :) Tror jeg kender dig :)

    SvarSlet