onsdag den 4. november 2009

Og der tælles ned!

Om 15 dage befinder jeg mig på Sunset Inn i Pacific Grove, CA og jeg kan slet ikke vente!! Byen ligger sådan ca. midt imellem Monterey og Carmel, så vi får rig mulighed for at se en masse i området. Vil desuden tage mit løbegear med, jeg håber at det bliver til i hvert fald én tur i de skønne omgivelser. Værelserne har både pejs og boblebad, så det skal nok blive dejligt!
Vi lander i San Francisco om 14 dage, men første aften tilbringer vi hos min Mands fætter + forlovede så vi lige kan få nogle gode tips og catch up - sidst vi sås var til vores bryllup i juli, og der blev det desværre ikke til meget snak. Så to dage på ovenstående hotel og lørdag vender vi igen snuden mod San Francisco - for at forlade byen igen sammen med fætter + forlovede og køre imod the wine country. Jeg glæder mig usandsynligt til at opleve det, jeg har en forestilling om at det er enormt hyggeligt og afslappende. Vi skal i hvert fald smage en masse vin og så overnatter vi et sted, som jeg endnu ikke kender før turen får tilbage til storbyen om søndagen. Udover dette ved jeg kun at mandagen byder på Alcatraz og torsdagen på Thanksgiving dinner, så jeg er spændt, spændt, SPÆNDT på hvad vi ellers skal opleve, og det skal der nok blive skrevet meget mere om her, når jeg finder ud af det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar