torsdag den 5. november 2009

Seneste ønsker

Det er tydeligt at se på H&Ms hjemmeside at julefrokost sæsonen nærmer sig! Under nyheder finder man nemlig flere fine kjoler og ikke mindst en masse hårpynt, smykker og fine festtasker! Jeg vil dog sige, at jeg synes det meste af tøjet er en smule understated, er det finanskrisen, der gør, at man ikke skal skeje helt vildt ud i år?

Jeg faldt for ovenstående, jeg synes silkekjolen (til 349,-) er super fin og feminin, og den fås i yderligere to farver. Den er måske nok mere en hverdagsting, jeg ville i hvert fald selv bruge den sammen med et par (denim)leggings og en blazer. Skoene ligner dem jeg lige går og mangler, men de skal helt sikkert prøves på, før de ender herhjemme, da jeg har ret dårlig erfaring med pasformen på H&Ms fodtøj. Den sidste kjole kunne være endnu et god bud på thanksgiving outfittet, men igen jeg venter og ser hvad der byder sig i det forjættede land, før jeg træffer en beslutning :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar