tirsdag den 5. januar 2010

Årets første dagens


Ude: Vintagepels. Pieces halstørklæde Inde: Vila blazer, Gina Tricot tunika/kjole, H&M jeans, Graceland støvletter Accessories: H&M halskæde, Tiffany charm bracelet, læderarmbånd (Huiltquist)

Så lykkedes det mig endelig 1) at komme i noget ordenligt tøj og 2) forevige det med mit kamera! Det føles altså SKØNT at være ude at nattøjet, for selvom sådan et fleecesæt er ganske behageligt, så føler man sig altså lidt ussel i længden! Og så er jeg glad for at kunne hoppe op på hælene igen, for sneen er næsten væk - i hvert fald her på Frederiksbjerg.
Jeg har i øvrigt et lidt ambivalent forhold til alt det der sne, for jeg synes det er vanvittigt spændende når der er snestorm og trafikken lammes og man bare kan sidde inde i varmen, men på den anden side betyder det også at man må trække i de store vinterstøvler når man skal ud og det synes jeg begrænser påklædningen noget. Nu må vi se om der kommer mere sne her i Århus, eller om jeg for lov at blive i støvletterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar