onsdag den 13. januar 2010

Dagens med mere...


Vila blazer, Only tunika, Guess jeans og Graceland støvler
Jeg er en smule fraværende for tiden, er ved at lægge sidste hånd på en case rapport, der skal afleveres fredag og så blev mine kære lille Mutti indlagt i går. Jeg håber, hun kommer hjem igen snart! Hader virkelig hospitaler, så synes ikke hun skal være sådan et træls sted.
Jeg glæder mig riiiiigtig meget til at få afleveret rapporten, det er nok den mest åndssvage eksamen jeg nogensinde har haft! Virkelig spild af tid, men håber bare en den er bestået (det er bestået/ikke-bestået) så jeg kun skal koncentrere mig om specialet i de kommende måneder.
Onsdag morgen i næste uge går turen mod Staterne endnu engang og jeg glæder mig rigtig meget til at komme af sted, men på den anden side er det ikke helt gået op for mig at det næsten er nu. Og så håber jeg godt nok at min mor når at komme hjem inden, ellers ved jeg at jeg bestemt ikke vil synes, at det er sjovt at tage af sted!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar