onsdag den 6. januar 2010

Tøjet på en onsdag

Ude: Vintagepels, Pieces halstørklæde, Calvin Klein strikhue Inde: Divided bukser, H&M skjorte, Vila blazer, Graceland støvletter Accessories: H&M halskæde, Guess ur

Er endelig ved at være nogenlunde på toppen igen, det er altså tiltrængt når man har været syg siden sidste år!! (Ja, jeg ved godt det lige har været nytår, men det understreger min frustration meget godt at sige det sådan :D) Jeg har ikke været meget ude i dag, men en tur i Netto blev det da lige til og jeg fandt cyklen frem. Ikke fordi jeg havde travlt, men fordi det betød at jeg bedre kunne forsvare ikke at tage vinterstøvler på, når nu jeg skulle sidde deroppe, hevet over slud og sne ;) Det gik også meget godt, men er bange for at tricket ikke virker i morgen. Jeg vil nemlig helst ikke cykle, hvis der ligger rigtig meget sne, og man ved jo aldrig helt hvor meget, der kommer i løbet af natten. Jeg krydser dog fingre for at fortovene er rene og fine i morgen tidlig :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar