tirsdag den 5. januar 2010

Stadig syg!

Jeg synes dette år er startet rigtig dårligt! Jeg håber virkelig ikke at det er en forsmag på hvordan de resterende 300-noget dage bliver - dét magter jeg ikke, kan jeg vist sige allerede nu!

Jeg er jo uendeligt bagud med alt på denne blog, men jeg håber at jeg så snart jeg er rask igen, kan få skrevet min rejseberetning fra San Francisco, jeg vil nødigt hvis det meste når at gå i glemmebogen før jeg får det skrevet ned!

Jeg fik nogle skønne, skønne julegaver sidste år(!) bl.a. et nyt kamera, hvilket var meget tiltrængt! Har længe fablet om at jeg gerne ville have et spejlrefleks, men da vi rejser meget er det ikke det mest praktiske at have med i håndtasken, så min mand fik mig overbevist om at det nok var et Panasonic DMC TZ7 vi skulle have når tiden(læs: penegene) kom til at få et nyt. Så stor var min overraskelse altså da jeg pakkede det op juleaften, især fordi vi egentlig har givet hinanden flybilletter til USA i julegave!! Det er et skønt kamera med mange features og så tager det super gode billeder. Det er bl.a. blevet kåret til det bedste kompaktkamera i programmet So ein Ding på DR2 - super program i øvrigt! Nu glæder jeg mig endnu mere til om et par uger, hvor turen atter går over Atlanten, for denne gang slipper jeg for dagligt at brokke mig over at vi har et l****kamera ;)

Derudover fik jeg også strikkjolen fra Gina Tricot som jeg skrev om her, og den er så skøn som jeg have håbet på! Den kan bruges både som kjole, hvilket jeg gjorde nytårsaften, eller sammen med et par stramme jeans eller leggins; alt i alt, den er bare skøn!

Nu vil jeg smutte ud og lave mig noget kamillethe og håbe på, at det på magisk vis kurerer mig inden for 5 min - ikke at det er sket de andre gange, jeg har forsøgt, men håbet må man vel have..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar