fredag den 8. januar 2010

Økologik


Organic cotton undertøj: bh 79,95,-, 3-pak hipsters 99,-, 3-pak string 69,95,-
NB: disse priser er ved køb på hm.com, i butikken koster bh'en 99,-
Efter tip fra Signe skal jeg helt sikkert prøve dette undertøj i økologisk bomuld fra H&M. Jeg synes, det er et fantastisk initiativ, de har taget med at sælge økologisk tøj til rimelige priser - jeg håber dog også at sortimentet af det almindelige tøj bliver udviddet noget, da det mildest talt er ret kedeligt. Jeg har længe gerne villet skifte mit hverdagsundertøj ud med noget mere hudvenligt og der er det her jo perfekt. Undertøjet er jo i sagens natur, det der er tættest på kroppen, så især der synes jeg det er vigtigt, at det ikke er noget skidt man udsætter sig selv for. Jeg er på ingen måde fanatisk hvad angår økologi, men det er helt sikkert noget, der fylder mere i min verden nu end det gjorde for bare 2 år siden. Jeg har bl.a. skiftet alle mine hudprodukter ud med Dermas, da de de er 'rene' og samtidig til at betale. Der findes meget dyrere alternativer, som for mig ikke meget bedre end så meget andet, da de er fyldt med naturlige olier osv. som, for det første, kan være lige så allergifremkaldende som 'de dårlige' og, for det andet, så kan min hud ikke tåle parfume, uanset om det er naturligt frembragt eller ej.
Nå, men det er ikke meningen at dette skal være et korstog for eller imod noget som helst, jeg ville bare dele min glæde over dét med undertøjet :)

3 kommentarer:

  1. Så super fornuftig du er blevet :)

    SvarSlet
  2. Uh, det indlæg så jeg godt hos Signe. Jeg har ikke købt undertøj i et stykke tid (bortset fra Sonia R. for HM), men det skal jeg da tjekke på et tidspunkt.
    Tak for reminderen.

    SvarSlet
  3. Det er også tusind år siden jeg har købt undertøj, men tænkte at dette ville være fint at bryde tørken med. Havde håbeet jeg kunne kigge på det i Texas i næste uge, men der har de slet ikke H&M.. Øv øv!

    SvarSlet