torsdag den 7. januar 2010

Dagens - i bål og brand


Inde: H&M strik, Divided bukser i fake læder, Graceland støvletter Accessories: perleøreringe + div. andre smykker og Guess ur
Bål og brand er måske så meget sagt, men faktum er, at min hårtørrer mere eller mindre eksploderede mellem hænderne på mig i morges! Jeg skal lige love for at jeg fik et chok! Men jeg må indrømme at jeg er lidt stolt over min egen reaktion i situationen, for jeg handlede hurtigt og fik hevet stikket ud og fik på den måde forhindret vores bygning i at brænde ned til grunden (ja, overdrivelse fremmer forståelsen, som I nok ved) Heldigvis har min mor en hårtørrer liggende som hun aldrig bruger, så den har jeg tænkt mig at låne, for jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skulle klare mig uden?!
Udover min heltegerning har jeg også brugt dagen på at hende nøgle til skab på skolen og få vist min specialeplads, hvor jeg kommer til at bruge det meste at tiden de næste 5 måneder - puha, får næsten stress ved tanken!!
Heldigvis kommer min veninde og hendes kæreste forbi til en kop kaffe om lidt, så kan jeg lige slappe af inden jeg flytter ind deroppe i morgen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar