søndag den 11. oktober 2009

3 for en hund

Jeg endte lige med at rende forbi Sallings tilbudsø her i fredags og faldt over disse t-shirts fra Vero Moda. Der var 3 for 100,-, så det viste sig at være en besparelse på ca 360,-, det er jo ikke sådan at kimse ad! Den sort-hvide blev allerede indviet fredag aften, hvilket kan ses her og de andre to glæder jeg mig allerede til at style i nærmeste fremtid. Den lilla har den super fine detalje, at der er lynlås ved ærmerne, som man både kan lyne eller lade være - måske det kan anes på billedet, selvom det nok ikke er helt nemt.
Dette må desværre ende med at være mit allersidste køb inden vi skal til San Francisco om 38(!!!!!!) dage, men når jeg tænker på målet, så burde det også kunne lade sig gøre at lade være! Jeg glæder mig i hvert fald til at shoppe derovre, håber på at finde noget unikt og lækkert!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar