lørdag den 3. oktober 2009

På kunstervisit

Har været syg i dag - og er det desværre stadig - så har valgt at halshugge mig selv i dag, da jeg ikke synes dét fjæs er noget at byde verden til skue! Har været med mine forældre rundt og se på kunst i dag (det kan stærkt anbefales!), men når man ikke er i sit es, får man ikke ligeså meget ud af det som man kunne have gjort. Vi var bl. a. et smut forbi min tidligere kærestes far, som jeg synes laver nogle rigtig smukke billeder - men jeg er måske ikke den mest objektive, til lige at dømme dét. Jeg glæder mig til den dag, hvor det bliver mig muligt at udsmykke mit hjem med noget 'rigtig' kunst, for selvom jeg fik at vide at jeg bare kunne sige til hvis jeg gerne ville låne, så er jeg altså ikke den, der lige snupper et maleri til 40.000,- med hjem! :) Jeg snuppede nogle postkort med hjem med nogle motiver jeg synes rigtig godt om, og min plan er at se om jeg kan finde nogle rammer de kan passe i - på dén måde kan man da få lidt kunst ind i hjemmet uden at have det helt store dankort fremme.
Skulle have været i byen med nogle skønne tøser i dag, men det sætter feber og sløjhed desværre en stopper for, så i stedet for alletiders festoutfit, smider jeg dagens fra i går ind

Ingen kommentarer:

Send en kommentar