søndag den 11. oktober 2009

Drømmende søndag


I dag er bare en typisk søndag! Har fået ordnet lidt rengøring og vasket tøj og har nu smidt mig på sofaen og forsøger at tage mig sammen til at gå ud og lave en kop the. Opdagede lige at MTV sender The City marathon og eftersom jeg ikke kan få lov til at se de nye afsnit på nettet, nyder jeg at catche lidt up på sidste sæson. Den eneste - og ret så store - ulempe ved at jeg ser det, er at jeg bliver helt og aldeles syg efter at komme af sted til New York! Der findes virkelig ikke et mere fantastisk sted på denne klode (omend Frederiksbjerg er meget tæt på)! Jeg glæder mig bare så sindssygt til at komme derover igen og opleve så meget mere af det byen har at byde på - og det vilde er at alle drømmene kan blive til virkelighed om ca 9 mrd!!! Kryds fingre (også dig, Mutti ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar