torsdag den 15. oktober 2009

Hvis jeg kunne...

ønske mig bare en lille bitte ting, så skulle det være dette Ole Lynggaard Sweet Drops armbånd, designet af datteren Charlotte Lynggaard:

Hold op, hvor jeg synes det er SMUKT!! Armbåndet i sig selv (lavet i lækkert kalveskind) koster 'kun' 1950,- MEN vedhængende kunne ruinere mig alt for hurtigt - vedhænget i hvidguld og med 1.98 ct TW-vs brillanter koster f. eks. 49.000.-!!! :( Det sker jo aldrig, det kan selv jeg se, trods mine ellers meget højtflyvende drømme.. Men drømmende har man jo lov at have, og hvem ved.. Måske en dag... :)

Der fås heldigvis også billigere vedhæng i f. eks. i sølv, hvor priserne starter omkring de 1000,-, der kan man jo lidt bedre være med.. But I just loooove them diamonds! ;)

Billede fra: http://www.guldsmed-lintrup.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar