lørdag den 3. oktober 2009

Gina Kaos!!

I fredags efter skole tænkte jeg, at jeg lige ville smutte forbi den nye Gina Tricot i Århus - og hold da op, sikke et kaos!! Aldrig har jeg set så mange mennesker i en butik før! Jeg forsøgte at mase mig igennem menneskemængden og jeg spottede da også nogle fine ting, der gerne måtte komme med mig hjem, men jeg havde på ingen måde tålmodighed til at prøve kræfter med den næsten kilometerlange kø der var! Og det var i øvrigt både ved kassen og ved prøverummene! Jeg kan godt fortstå, at det er spændende at der kommer en ny butik til byen, det synes jeg sådan set også, men at folk går så meget amok over det, har jeg svært ved at forstå. Jeg kunne forstå på et indlæg på debatten, at det havde været mange gange værre på åbningsdagen om torsdagen, nogle slog endda for at få fat i visse items, hvilket jeg synes er fuldstændig vanvittigt, når det handler om masseproduceret high street tøj. Da jeg var der om fredagen, så butikken på ingen måde tom ud, så jeg vil da gå ud fra at de har masser på lager og således løbende kan fylde op.
Der kommer helt sikkert til at gå et par uger før jeg vover mig derind igen, til den tid håber jeg at der er faldet lidt ro på og at det er lettere at komme til på stativerne. Hvis ikke butikken er fuldstændig rippet og lageret tømt til den tid, ville jeg gerne hive følgende med hjem



Ingen kommentarer:

Send en kommentar