torsdag den 15. oktober 2009

Sort i sort i sort - og så en smule rødt..

Sort er fantastisk, især til årstiden, og selvom nogle måske vil mene at det er noget dystert (min mand spørger nogle gange om jeg er blevet lidt emo - LOL) så synes jeg det har noget klassisk og smukt over sig. (Altså 'farven', ikke mig selv og mit outfit ;)) Når basen er sort, skal der ikke meget til, for at give det hele et lille pift, derfor er det røde læderarmbånd perfekt. Lidt farve, uden at man føler sig som Malermester Munter på en uheldig dag.
Hver ting til sin tid, nogle dage skal det hele være sort og andre dage der farve på det hele (selvom det efterhånden er sjældent at jeg praktiserer det) og hvor er det skønt, at der er plads til - og mulighed for - den forskellighed :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar