tirsdag den 13. oktober 2009

Dagens og brudekjole

I dag var jeg i Hedensted med min veninde, der skal giftes næste år og derfor skulle ud at prøve brudekjoler. Sådan et besøg udenfor bygrænsen, var jo perfekt til at indvie mine nye støvler og jeg er helt sikker på at det bliver et dejligt bekendtskab! Prøvningen gik fint, hun er dog stadig i tvivl om hvilken det skal være, så mon ikke det bliver til et par ture mere før den endelige beslutning er truffet. Jeg er glad for at jeg slap for alt det stress - angående brudekjolen i hvert fald! Jeg vidste længe før, at jeg vidste at jeg skulle giftes, hvilken kjole det skulle være hvis det blev min tur en dag! Og jeg har ikke fortrudt ét sekund! Jeg elsker den kjole, og håber meget at det kan lade sig gøre at få den farvet og syet lidt om, så jeg kan bruge den til festlige lejligheder fremover!

Slutteligt smider jeg også lige et par dagens fra d. 4. juli 2009 ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar