torsdag den 22. oktober 2009

Åh åh...!

Så smed H&M lige lidt nyheder op på webshoppen og straks ser man mig savle over disse 3 lækkerheder! Kjolen er PERFEKT til det vejr vi går i møde, og jeg ville ELSKE at tilbringe juleaften iført den!! De to cardigans kan dresses både op og ned (hvor lyder det dumt) og ville passe PERFEKT ind i min garderobe. Det er tydeligt, at jeg er faldet pladask for tendensen med de markerede skuldre, men jeg synes det giver et skønt look til noget, der ellers nok ville være en smule småkedeligt.

Billeder fra www.hm.com

2 kommentarer:

  1. så er det jo godt at man i øjeblikket kan få 25% t.o.m d. 8 november.. :) koden er 8564

    SvarSlet
  2. Tak, hvor er det sødt af dig :) Jeg må se om jeg kan opstøve nogle penge ét eller andet sted, strikkjolen skal altså herhjem at bo! :)

    SvarSlet