tirsdag den 13. oktober 2009

5 årsdagens

I går havde min mand og jeg været kærester i 5 år, og selvom vi nu er gift, syntes vi stadig at dagen var værd at fejre en smule. Vi spiste på Grappa, nede ved åen, og det var faktisk bedre end det har været de sidste par gange vi har været der. Min mand fik en lækker pizza og jeg fik pasta bolognese, én af mine absolutte favoritter!
Jeg er på vej ud af døren nu, skal med en veninde ud at se på brudekjole, men jeg vil lige vise de smukker roser frem, der ventede på mig da jeg kom hjem i går - én for hvert år vi har været sammen :)

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med de 5 år igår! Tænk at det er så længe siden... man husker det jo som om det var igår man sad og fnisede på Lunar ;)

    SvarSlet
  2. Tusind tak :) Ja, det er vildt som tiden går, det føles næsten som i går alt det på Lunar ;)

    SvarSlet