onsdag den 7. oktober 2009

Costume eller Elle?

For et par måneder siden opsagde jeg mit Eurowoman abonnement og indgik en pagt med mig selv: Ikke flere modemagasiner! Men, men, men så så jeg forleden en reklame for Costume og at det kun koster 29,- i denne måned, og tænke at det var billigt nok til at bryde pagten bare lige en enkelt gang. Stor er fortvivlelsen så da jeg står i Føtex og er ved at rive bladet ned fra hylden, for da ser jeg at Elle i denne måned kun koster 25,-!! Stort dilemma, for nu ved jeg ikke hvilket jeg skal have med hjem?! Det er ikke en mulighed at købe begge, sådan er dét bare!

HJÆLP?!?!

3 kommentarer:

  1. Bare lige for at gøre dit dilemma endnu sværere: Cover koster kun 30 kr denne måned....

    Jeg har derfor både Cover og Costume, og der foretrækker jeg klart Costume. Men jeg har jo så ikke læst Elle.......

    Mvh
    Mette

    SvarSlet
  2. Åh nej, endnu et godt tilbud! :) Jeg synes også at have hørt mest godt om Costume, så mon ikke det ender med at blive det :)

    Tak for hjælpen! ;)

    Mvh. Marianne

    SvarSlet
  3. Jeg håber, du nuppede Costume med hjem. Det er mit alltime favourite blad. Elle er dog ved at være en værdig konkurrent.

    SvarSlet