mandag den 5. oktober 2009

Gårsdagens...

I går skulle jeg, og to andre venner, ud at besøge en af mine bedste venner og hans kæreste, de skal snart være forældre, så det er med at udnytte de få øjeblikke vi har tid til at ses inden da ;) Selvom jeg var lidt sløj og egentlig havde mest lyst til at ligge under dynen, fik jeg snøvlet mig af sted og havde en super hyggelig eftermiddag! Vi spiste slik og lagkage og fik drukket en masse kaffe og en enkelt kop kamillethe (ja, jeg staver stadig the med 'h' også selvom det ikke er korrekt). Desuden spillede vi Cranium, jeg holder mig normalt fra at spille, da jeg er en exceptionel dårlig taber (selverkendelse er en positiv ting) men det var faktisk ret skægt, og overvejer endda om det var noget vi skulle investere i herhjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar