lørdag den 24. oktober 2009

Modsætninger mødes




Eller i hvert fald noget i dén stil, det øverste billede er fra i går hvor vi fejrede mandens fødselsdag sammen med familien og det nederste er fra i dag, hvor jeg har tilbragt det meste af tiden på sofaen i nattøj! I går var jeg frisk og frejdig, men i dag har jeg været noget sølle må jeg nok indrømme, jeg var kun lige i ovenstående, da jeg var i Føtex for at handle ind til risengrød - som jeg ikke engang ved om jeg orker at lave! Jeg tænker, at det er en hjertesorger, af den mildere slags, da manden tog afsted til London i morges og først kommer hjem igen mandag eftermiddag! Det er altså længe at skulle være alene! ;)

2 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok slemt, håber det går :)

    SvarSlet
  2. Det er det også! Kan du ikke se hvor trist jeg ser ud? :)

    SvarSlet