lørdag den 3. oktober 2009

Seneste køb

Egentlig har jeg jo ikke rigtig nogle penge at bruge af, men da jeg så denne kjole fra ICHI hænge i vinduet hos Collage i Bruuns Galleri, fik jeg hurtigt overbevist mig selv om at den vil være helt perfekt til det bryllup vi skal til i Texas til januar. Den har simpelthen den fineste farve, som jeg ikke synes bliver gengivet helt korrekt på billederne, og så er jeg vildt med kraven med pailletter! Den sidder løst, så jeg skal overhovedet ikke bekymre mig om at gå ombord i den store Texas-size buffet jeg ved der bliver serveret til brylluppet! Ydermere er det perfekt at den også kan genbruges enten til lignende festlige lejligheder (jeg har nemlig ikke råd til kun at have tøjet på én gang) eller i hverdagssituationer med et par sorte denim leggings og en enkelt cardigan. Sidst men ikke mindst, må jeg lige nævne at den kun kostede 349,- og jeg fik studierabat oven i, så den kom ned i 315,-! Det kan s** ikke gøres billigere! Så jeg er bare glad og glæder mig enormt meget til at iføre mig den d. 23. januar i Austin, TX!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar