mandag den 5. oktober 2009

Ude og hjemme

I dagens anledning, og den er at jeg er syg, vil jeg vise mine nye hjemmesko frem. Jeg fik dem af min mand i lørdags, han overbeviste mig om at man altså godt kan være både kone og have pandaer på fødderne! Jeg har dog været et hurtigt smut ude i dag, da skulle købe ind til risengrød - det har manden valgt at vi skal have i aften, fordi han skal lave mad. Jeg klager ikke, elsker det! Da jeg var ude var jeg så selvfølgelig iført lidt mindre iøjnefaldende fodtøj og min Gestuz jakke, der stadig modstår kulden og det håber jeg den bliver ved med bare lidt endnu!

2 kommentarer:

  1. Fantastiske hjemmefuttere. Dem kan man kun blive glad af at have på, specielt når man er syg og trænger til trøst. God bedring søde.

    SvarSlet
  2. Ja, de er fantastiske! Varme og hyggelige på samme tid, passer perfekt til årstiden :) Og tak søde!! :)

    SvarSlet