onsdag den 14. oktober 2009

Alt for tidligt


Hvis jeg var en lille kat og havde et garnnøgle inden for rækkevidde, er der stor sandsynlighed for at jeg ville se sådan ud lige nu!
Kl. 8 ringede det nemlig på døren, da vi skulle have aflæst varme i dag og det betyder jo sørgeligt nok, at man er nødt til at rejse sig fra sengen og som minimum iføre sig en morgenkåbe og måske også lige sætte håret en smule. Når man som studerende efterhånden ikke er vant til at skulle op før tidligst kl. 9, så er det hårdt og brutalt at blive tvunget ud at det dejlige drømmeland på denne måde. Gad nok at vide hvordan det skal gå den dag, jeg skal ud på arbejdsmarkedet og det rent faktisk forventes at man er der kl. 8 HVER dag(!?) - og hvis ikke man er, så går der nok ikke længe før man må se sig om efter noget andet at lave!
NU: Kaffe, morgenmad...... Og måske en lille lur ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg møder kl.6.30 på mit job :P det er faktisk ret rart at være oppe før alle andre.. man har vejene for sig selv når man kører på job og ingen stressende køer :)

    SvarSlet
  2. Uha, det er godt nok tidligt!! :) Men det med trafikken kan jeg godt se er et plus, og så må du næsten også have tidligere fri end de fleste? :)

    SvarSlet