lørdag den 17. oktober 2009

Et par dages..



Fra i går, hvor jeg fik tiden til at gå med massage hos en god ven (dét var bare skønt!) og SFMPS hos nogle gode venner om aftenen - alt i alt en perfekt fredag! :)



I dag gik turen så til Lilly, hvor den gifteklare veninde skulle prøve brudekjoler. Jeg var selv meget imod at ende i en Lilly-model, da jeg skulle giftes, men de havde faktisk nogle fine kjoler, som heldigvis/desværre klædte hende rigtig godt. Heldigvis fordi det er skønt at hun kan finde kjoler hun kan lide, og desværre fordi det gør det så meget sværere at vælge :) Jeg gør hvad jeg kan for at hjælpe med beslutningen, men det er faktisk lidt svært, når man skal se bort fra hvad man ville vælge til sig selv og i stedet tænke på, hvad der er hendes stil og smag. Uanset hvad, bliver hun dog en super smuk brud, der nok skal vælte den ventende gom omkuld i kirken :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar