onsdag den 21. oktober 2009

SJP

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg synes, at denne lille dame er fuldstændig fantastisk! Fascinationen af SJP startede, som for så mange andre, da hun første gang tonede frem på skærmen som Carrie Bradshaw, for noget der ligner 10-11 år siden. Hun har noget særligt over sig, som gør at man bare må se på hende, hvilket kun blev forstærket efter Patricia Field kom ombord nogle afsnit ind i sæson 1. Efterfølgende ses dette samarbejde også tydeligt afspejlet i SJPs private garderobe, jeg mindes hende i hvert fald ikke som specielt fashion forward før SATC tiden. Det er til tider svært at kende forskel på karakteren Carrie og skuespillerinden SJP, der er i hver fald ingen tvivl om at de 'to personer' er vokset som modeikoner samtidigt og meget afhængigt af hinanden - især den sidste af den første.
Jeg er én af dem, der synes SJP er utrolig smuk, på den ikke perfekte måde. Hun udståler, at hun er et rigtigt menneske, med det fejl der nu tilhører at være sådan ét. Hun virker ikke uopnåelig, men virker tværtimod enormt 'accessible' - i mangel på et bedre ord :) Ydermere er hun én af de kvinder, der kun bliver smukkere med alderen. Når jeg genser serien, er det tydeligt for mig at hun kun bliver mere attraktiv, som årene skrider frem (måske det også har noget med bedre lyssætning etc at gøre?).
Uanset hvad, så er hun en kæmpe inspiration for mig og det er jeg ikke i tvivl om at hun vil fortsætte med at være. Nu venter der jo også en ny SATC film til næste år, og de kan næsten (!)gøre med historien hvad de vil, jeg vil helt sikkert sidde og falde i svime over SJP/Carrie og hendes fantastiske udstråling og outfits!

3 kommentarer:

  1. Good Luck to you too.. Wish you would write posts in English... I can't understand Swedish.

    SvarSlet
  2. Synes overstående er meget morsomt :P

    Men ja, SJP er skøn. Specielt er jeg vild med hende i 'Girls just wanna have fun'. :)

    SvarSlet
  3. Hehe, ja det synes jeg også! :D

    SvarSlet