søndag den 11. oktober 2009

Wallstickers


Jeg har sådan en idé om, at jeg vil have denne skønne wallsticker på én af væggene i vores imaginære New York lejlighed. Når vi rejser så langt hjemmefra, så ved jeg hvor vigtigt det vil være for mig at have så meget med hjemmefra som muligt, og der vil dette jo være perfekt. På den måde kan eventuelle venner også se hvor det egentlig er man kommer fra. Uanset om jeg bosætter mig i udlandet for et halvt år eller flere årtier, vil det altid være enormt vigtigt for mig at have Danmark med. Det er her jeg er født og det er dette sted jeg har kaldt hjemme de sidste 28 1/2 år! Jeg har også tanker om et projekt med familiebilleder i nogle skønne rammer, men det er lidt svært at forestille sig helt præcis, hvordan det skal udformes når det stadig er en meget tænkt situation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar