torsdag den 22. oktober 2009

Ikke-dagens..


Klikkeliklik, for større billede

Jeg holder hjemme dag i dag, d.v.s. at det længste jeg har været væk fra lejligheden er nede i kælderen for at sætte vasketøj over. Dette afspejles meget tydeligt i min bestemt ikke flashværdige påklædning, hvorfor jeg vælger i stedet at sukke lidt over ovenstående items, som jeg ville ønske jeg kunne have iført mig i dag.
Bayswateren har jeg ønsket mig lææænge efterhånden, og jeg er desværre ret bange for at jeg kommer til at ønske mig den lææænge endnu :) De skinny læderbukser måtte meget gerne erstatte dem jeg har i en pleather version fra Divided og skoene, ja det taler jo ligesom for sig selv!! Tunikaen synes jeg er skøn, fordi den kombinerer det 'casual' med det lidt mere pyntede, så jeg ville snildt kunne bruge den til hverdag og fest!
Nå, men det var et lille ønske dagens i stedet for 'the real deal', men det skal der sandelig også være plads til :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar