fredag den 2. oktober 2009

Forsømt

Hvis min blog var en lille sød hund, ville den nok se nogenlunde sådan her ud lige nu:Den har nemlig været godt og grundigt forsømt den sidste uge! Undskyld, lille blog! Jeg håber, den vil tilgive mig når nu jeg har en rigtig god grund, nemlig at jeg har haft mere end almindeligt travlt med skolearbejde. Vi fik lige fyret 12 timers HRM og 2 præsentationer af tirsdag og fredag og nu er det så slut med det fag! Eller vi skal ikke have flere timer og skal bare fokusere på at få skrevet en super synopsis og få endnu et 12-tal hjem ;)
Selvom det har været spændende (meget takket være en super inspirerende underviser), så har denne dag været længe ventet og det hele letter en smule nu kan jeg mærke! Det vil forhåbentlig også give mere tid til at passe mit lille sted i cyber space, for jeg er altså meget opsat på at det ikke skal lide blogdøden!
Jeg vender tilbage senere med seneste køb og dagens 'udklædning' :)

1 kommentar:

  1. Ja et 12 tal vil da være rart for dig :)
    Og sikke en sød hund du har fundet :)
    OG, hvad mon det nu er med... seneste køb? :)

    SvarSlet